21.9.05

www.colazo.gal

A imagem “http://www.codigocero.com/200x200/punto_gal.gif” não pode ser mostrada, porque contém erros.

9 comentários:

Anónimo disse...

Estoy totalmente a favor de que se conceda un dominio como el que se le ha concedido a Cataluña ya que es un vehículo más para la expresión de la cultura siempre que ello no conlleve la creación de un espacio mas allá de lo estrictamente cultural. Todo lo demás sería inútil, estúpido y si me apuráis cais peligroso.

Colazo disse...

Tío Toti, eu prefiríao de dúas letras, un .gz pero...

ese "peligro" gostaríame

Anónimo disse...

O principal problema que atoparía o gz sería que as dúas letras están normalmente (non coñezo exactamente as normas do ICANN) reservadas para os países, coa discusión política que esto suporía. Persoalmente eu tamén prefiro o .gz, pero que aproben o .gal sería sen dúbida un paso adiante.

Anónimo disse...

olá, som o diego.
Só umha cousa: para ter um domínio de 2 letras, tipo .pt ou .br (.gz, hehe) há que estar na listagem 3166 do ICANN, nom sendo imprescindível ser um estado membro da ONU, por exemplo Groenlándia tem domínio .gl, fazendo parte do estado dinamarquês. O que sim é necessário é que seja o governo desse estado faga a petiçom, ou nom se mostre em contra, acho.
Um abraço!

Colazo disse...

se xa sei o das diferencias entre os dominios posibeis, chegar a ter os dous "gal" e "gz" penso que sería unha boa liada. Se os cataláns non foron ao "ct" directamente tampouco poderemos nós, supoño. Saúdos a todos

Anónimo disse...

si, o que passa é isso, desde a minha perspectiva, um domínio de três letras (.glz acho a melhor opçom) e um de duas é absurdo porque provocaria confusons: por exemplo govern.cat ou/e govern.ct?, mas se se supom que é so para cousas relacionadas com a cultura... (sabemos que nom é certo, é so para ter um reconhecimento internacional que lhes seria mais complicado obter com o de duas, o governo catalám e muitas empresas colherám já o .cat) O lógico seria ter um domínio de três letras mentres nom se tenha o de duas, e quando se consiga, apagar, dar de baixa, o de três.
Saudos!

Anónimo disse...

Thank you!
[url=http://xtdkjsqo.com/qbii/jucy.html]My homepage[/url] | [url=http://gdsqmvyv.com/mdsy/wsiz.html]Cool site[/url]

Anónimo disse...

Thank you!
My homepage | Please visit

Anónimo disse...

Thank you!
http://xtdkjsqo.com/qbii/jucy.html | http://nynccgqx.com/vfeg/msuv.html