Sr. Director:
En la última reunión de la Diputación Permanente del Parlamento de Galicia propuse a los señores Ismael Rego y Manuel Ruiz Rivas, portavoces de PSOE y PP, que aprobásemos la siguiente declaración institucional para conmemorar el Día Internacional del Holocausto: «A 63 años del fin de la II Guerra Mundial, el Parlamento de Galicia quiere recordar a las víctimas de la barbarie nazi. Fueron millones los hombres y mujeres asesinados por razón de su etnia, religión u ideología, de un modo industrial y planificado, por el nazismo alemán y sus colaboradores. A través de la presente declaración pretendemos evitar el olvido de estos crímenes y prevenir a la ciudadanía gallega contra aquellos que siguen negando su realidad histórica o minimizando sus consecuencias. Los horrores de la guerra y, en particular, los de los campos de exterminio están sin duda en la raíz de la Declaración Universal de Derechos Humanos aprobada por la ONU en 1948. Es por eso que, en este su 60º aniversario, el Parlamento de Galicia reivindica su plena vigencia denunciando sin paliativos situaciones como el bloqueo que sufre la franja de Gaza o el muro de separación que está construyendo el Estado de Israel como parte de la ocupación militar de la tierra de Palestina, porque suponen una conculcación de la legalidad internacional y de los derechos inviolables que pertenecen a todas las personas y a todos los pueblos».
El portavoz socialista consideró innecesario repetir la condena del Holocausto, porque ya había una declaración aprobada el año pasado. El portavoz del PP manifestó que «una declaración institucional no es el cauce adecuado para realizar consideraciones contra el Estado de Israel». Ninguno propuso un texto alternativo. El BNG condena el terror nazi que exterminó a más de 10 millones de personas (judíos, gitanos, comunistas, socialistas, homosexuales, discapacitados...) pero pensamos que no tiene sentido denunciar lo sucedido en el pasado sin recordar que hoy están siendo violados los derechos humanos de muchas personas, entre ellas las que forman el pueblo palestino. Son otros los que se niegan a condenar el franquismo y las violaciones de la legalidad internacional.
Recollido na blogue de Arcadi Espada, que como bo anti-nacionalista(emancipador) lle buscou os peros. Que varios comentaristas contestaron, moi ben, por certo.
Eu mesmo lle poría peros, por misturar allos con cebolas, ou facelo nun momento errado, senón fose que estas imaxes(que non eran as de tódolos días) eran actualidade en todo o mundo.
De casualidade, ao pór "palestinos" no buscador d'A Galega.Info, fixeime na frecuencia con que saen diante do adxectivo "mortos". Tamén se pode comparar ao pór "israelís", e ver quen vai gañando...
Aymerich, cita unha declaración aprobada o ano pasado. É esta-> Declaración Institucional aprobada hoxe na Deputación Permanente do Parlamento de Galicia sobre o Día de Conmemoración Anual en memoria das vítimas do holocausto 26 de xaneiro de 2007.pdf
En que punto se desmarcou o BNG desa Declaración Institucional aprobada por unanimidade o ano pasado? Fai falla repeti-la mesma declaración tódolos anos?
Por se fora pouco, "la Asociación Galega de Amizade con Israel (AGAI) no les trasladó texto alguno al respecto". "Así, los socialistas consideraron "innecesaria" la aprobación de este texto, porque el año pasado ya se había impulsado una iniciativa similar, también promovida por el BNG." El BNG aclara que fue el único que presentó un texto en el Parlamento gallego para condenar el nazismo
Ou sexa, que até a declaración do ano pasado foi promovida polo BNG!!
Seica Tele 5 rematou coa emisión do programa "Aquí hay tomate", e moitos semellan aledarse da fin dese xornalismo. O preocupante no Estado Español, non era nen é que se traten así as novas do corazón, o que me fode a min como votante do BNG(ou ao 19% dos votantes galegos) é que digan que votamos a un partido nazi, ou que nega o Holocausto nos principais medios da dereita(e estremo dereita) española. Xornais, radios... que están vendendo en toda España unha Galiza na que o 19% dos galegos somos nazis.
Estou a favor da liberdade de expresión, e que a COPE(por citar un) ladre o que queira, pero que pague, que non lle saia de balde isto. Por iso dende aquí emprazo ao Bloque ou a calquera asociación de hostaleiros galegos(por exemplo) a que se querele contra tanta infamia. Este xornalismo non é novidade, nen sequera para o BNG.
Uns exemplos:
"El BNG se niega a respaldar una declaración de condena del nazismo en la Diputación Permanente del Parlamento autonómico." A primeira nova aparecida en Libertad Digital, significativa porque tiveron de fontes a dous blogs. Sen contrastar non só publican, fan editorial e presentan outras novas ca mesma inxuria.
"la negativa de BNG a condenar el nazismo." Editorial de Libertad Digital
"el partido que se negó a condenar el holocausto" A dimisión do concelleiro de Neda en Libertad Digital
"El BNG, socio dilecto de Zapatero en la desgobernación de Galicia y agente archipropicio para la liquidación de España, se ha negado a condenar el nazismo en el Parlamento regional." "Ha dicho que si no se condena a la vez la política israelí contra el terrorismo palestino, se niegan a condenar la solución final de Hitler." "Se le ofreció al BNG presentar una moción paralela sobre Israel para votarla aparte, pero los socios separatistas de Touriño y Zetapé se negaron en redondo." "Y ZP, que no rompió su idilio con la ETA tras el atentado de la T-4, tampoco romperá con estos naziños que apoyan a Hamas y se niegan a condenar el asesinato de Ana Frank." Federico Jiménez Losantos en El Mundo
"el primer partido con responsabilidades institucionales en Europa en negarse a condenar el Holocausto, el exterminio de seis millones de judíos." Hermann Tertsch no ABC
29-I-08 "en Galicia donde hay un gobierno nacional-socialista, aclaremos que no alemán, si no gallego ", "se discutía el aprobar una declaración de condena del nacional-socialismo alemán... ...la moción contaba con el respaldo del grupo popular..." "ni hablar del peluquín de condenar el nazismo". Tamén colgan unha entrevista grabada ao Valadés.
A partir do minuto 6:43 (.mp3), César Vidal na COPE.
30-I-08 "El Bloque Nacionalismo Gallego se había negado a condenar el nacional-socialismo alemán en el Parlamento Gallego"
Tamén se fan eco desta felicitación irónica da plataforma Rosas Blancas polos "75 años del nombramiento de Adolf Hitler como Canciller alemán." ao "Don Ancho". Ignoro en que lingua romance, o "x"(Anxo) equivale ao "tx"(Ibarretxe) do euskera.
Lémbranse de Pedro Gómez-Valadés cun "Finalmente se optó por la expulsión", e que eu saiba segue pertencendo ao BNG. A partir do minuto 8:02 (.mp3), César Vidal na COPE.
“Miente, miente, que al final algo quedará... ...cuanto más grande sea una mentira, más gente lo creerá..." Joseph Goebbels, ministro de Propaganda nazi.
(En España, el saludo fascista se mantuvo hasta el año 1975 y fue mantenido por el dictador Francisco Franco.)
Grandes seguidores dos evanxeos, os bispos...
O colmo é que até trague con isto o embaixador israelí, non quero pensar que sabendo a verdade queira ir de vítima desta forma. Ese, si que sería un ataque aos descendentes das vítimas do Holocausto.
"el BNG, que rechazó la publicación de una declaración del Parlamento gallego de condena del Holocausto si no se incluía en ella también la situación en la Franja de Gaza." "no existe actualmente en Europa otro partido que rechace el Holocausto" por lo que el Gobierno "no debería dejar pasar" el caso y pronunciarse al respecto, como ocurrió en el pasado en Europa con los ultraderechistas Joerg Haider y Jean-Marie Le Pen.
El embajador israelí, molesto por la postura del BNG sobre el Holocausto, pide al Gobierno que se pronuncie
A maioría da Asociación de Amizade con Israel, que milita no Bloque, non lle vai dicir nada?
2 comentários:
Non hai dúbida: é necesario e tamén moi convinte que todos os anos, sen excepcións, lembremos o que fixo o nazismo. Sen excusas.
Ninguén --sexa goberno, Estado, partido o tribu-- ten feito nada que sexa parello.
Misturar ou comparar o nazismo como feito histórico con outros episodios é unha indignidade, pois nin en termos cuantativos nin políticos ou morais hai nada comparable co nazismo --ao marxe de que esas comparacións revelan unha grave ignoracia histórica, mesmo patética--.
Xustificar o negacionismo --aínda que sexa de xeito involuntario-- e facelo aludindo ao que din a Cope e demáis medios e persoaxes parellos desacredita o argumento e ao que fai.
Sexamos racionais: o BNG é unha organización humana e ten erros, nada máis, non fai falla pechar os ollos.
Agás a Cope e os seus semellantes, ninguén que sexa racional condeará ao inferno ao BNG por un erro. De feito, os que non admite o erro e os que o agachan recurrindo á retórica están a alimentar a percepción de que o BNG é unha formación autoritaria, mesiánica, acrítica e que "ten" a exclusiva da verdade.
O BNG non merece ese acriticismo.
misturar é unha cousa, comparar é outra. Isto lémbrame á polémica do documental d'A Pelota Vasca, onde saían seguidas dúas escenas, unha dunha familia vítima de ETA e outra familia que era "vítima" por ter que desprazarse fora de Euskal Herría para visitar ao etarra no cárcere.
Nunca pensei que o director desta película tentase igualar o sufrimento, máis ben todo o contrario. Así o interpretei eu, e tamén penso, que calquera que o vira preferiría visitalo pai ao cárcere antes que ao cemiterio.
Crer que o Bloque tenta igualar o nazismo á actual política do gobernos israelí, nese documento, paréceme moi retorcido.
Eu xustifico esa pouca idoneidade coas imaxes actuais dese vídeo no telexornal da TVG.
Nada lle tería custado facelo aparte, certo é, pero case que estaríamos criticando por protocolo, buscándolle esa perfección da que falas, cando vexo cousas máis importantes que criticarlle.
Enviar um comentário