6.3.08

O Prestige e os candidatos do PP ao congreso no 2008

Algúns dos que aínda van para deputados o 9 de Marzo

Nº3 pola provincia d'A Coruña
Arsenio Fernández de Mesa
, dijo públicamente, por primera vez
desde que ocurrió el accidente, las coordenadas exactas en las que se encontraba: 42° 26¿ de latitud norte y 11° 24¿ al oeste. Según De Mesa, esas coordenadas correspondían ya a aguas portuguesas, pero el cálculo de las mismas situaba al Prestige a la altura de la isla de Sálvora. Las autoridades portuguesas no tardaron en reaccionar y prácticamente a la misma hora, la portavoz de la Marina lusa, la teniente María Martins, negaba rotundamente que el buque hubiera entrado en sus aguas jurisdiccionales. «Tengo conocimiento de que el Centro de Salvamento Marítimo español también desmiente que el petrolero esté en nuestra ZEE».

Nunca estivo en augas portuguesas, aínda que a intención até que lle saíu a armada portuguesa era esa, mandalo cara África, a un porto galego non ía chegar...

Nº1 pola provincia de Madrid
«No es en ningún caso una marea negra, se trata sólo de manchas muy localizadas»
Mariano Rajoy, vicepresidente del Gobierno (23-11-2002)

O dos "hilillos" foi o de menos, se llo dixeron os expertos, pero esta frase, senón fora polo nº de mortos está case ao nivel de indecencia da "Tengo la convicción moral de que fue ETA". Menos mal que os mariñeiros tiñan outras fontes e saíron ao mar para salva-las rías.
E aínda tivo a cara este días na entrevista con Buenafuente de botarse flores "al final logramos arreglar las cosas". Debe ter poucos votantes entre os que viñeron de voluntarios...

Nº 1 pola provincia de Alicante
Trillo: 'Las playas de Galicia están limpias y esplendorosas'

1 comentário:

busto.agolada disse...

Amig@ blogueir@: Queremos informarte da Xuntanza de blogueiros que terá lugar en Agolada (Pontevedra) o día 31 de maio de 2008. Gustaríanos contar coa túa presencia.
Agradecémosche que lle deas publicidade ao evento desde a túa páxina. Se o tes a ben coloca o logo da xuntanza nun recanto do teu blog.
Para máis información:
http://blog-xuntanza.blogspot.com