21.2.07

Esaxera Bieito Lobeira?

Así remata B.Lobeira no polemizado artigo da súa blogue:
"As súas análises sectarias e racistas, a súa manipulación torpe, a súa ignorancia e desprezo co noso, enfin, a súa soberbia antigalega, téñenlle aberto os ollos a máis dun. Obrigado."


Pois si, até no racismo(o outro xa é diario) caen algúns xornalistas e medios de comunicación, galegos e estatais.
En orde decrecente de intensidade, o que eu me teño atopado, só en canto a racismo cos galegos:
"éste conseguirá que cada gallego se pueda casar con su vaca, porque ustedes saben que los gallegos son mucho de la vaca, su pareja de hecho para algunos." Antonio Burgos, ABC
"Como buen gallego, Soto se dejó ahorcar sin aspavientos, mostrándose, cuentan, arrepentido, resignado y también algo chulito. Que me quiten lo bailado, debió de decir. O algo así." Arturo Pérez Reverte. Sigo descoñecendo a acepción de "gallego" que escolle este membro da RAE
"También parece que les caracterice cierto
despiste. A nadie sorprende que una señora diga «cuidado te vas a caer» cuando el interfecto ya está en el suelo." Especial eleccións galegas de "El Mundo", falando dos galegos
"Yo no me estimo por ser gallego. Me trae sin cuidado. Por el contrario, hago lo normal. Es así: no esputo en la calle; no cuelgo el paraguas de la chaqueta; uso jabón; tengo betún de varios colores; no vivo para comer; cuido que el peso no me pase; no echo la basura en cualquier sitio; procuro no quemar; me ducho como manda la piel (las dos) diariamente; no voceo al hablar; etc., etc. En fin..." Carta ao Director publicada en "El Correo Gallego"

A crítica do PPdG cheira a Fraga, a franquismo, só eles poden ter liberdade de expresión, os demais a calar.

En Libertad Digital e a COPE(con licenza esta última do anterior goberno galego para tv en GZ), o racismo, a homofobia, o fascismo e as ameazas aos inmigrantes son unha constante.

Sem comentários: