Galego de seu
Blogue
A frase: "
Galicia é hoxe o que é por corenta anos de fascismo, e xa está aquí outra vez un goberno reaccionario
"
Mostrar mensagens com a etiqueta
gila
.
Mostrar todas as mensagens
Mostrar mensagens com a etiqueta
gila
.
Mostrar todas as mensagens
18.3.07
Con la fábrica de armas, con el Sr Emilio, el ingeniero
Por un só deputado non o temos de presidente
A foto é da
entrevista
ao
senador aos 84
no Faro de Vigo do sábado
Mensagens antigas
Página inicial
Subscrever:
Mensagens (Atom)