Galego de seu
Blogue
A frase: "
Galicia é hoxe o que é por corenta anos de fascismo, e xa está aquí outra vez un goberno reaccionario
"
Mostrar mensagens com a etiqueta
domínguez
.
Mostrar todas as mensagens
Mostrar mensagens com a etiqueta
domínguez
.
Mostrar todas as mensagens
27.5.07
Sempre votei BNG
E hoxe votarei BNG, votarei Santi Domínguez e votarei para non voltar vela.
Mensagens antigas
Página inicial
Subscrever:
Mensagens (Atom)